Първо си набавете известно количество антифриз и вода (ако антифриза е концентрат).
Оставате двигателя да изстине максимално, за да не ви пари.
Развийте всички пробки на системата и махнете капачката на казанчето за доливане (на самия радиатор е).
И така след като сте развили всички пробки долейте казанчето до горе. Как процедирам аз - надувам с уста през казанчето. По-лесен начин е да си направите приспособление за обезвъздушаване на самотек - външна част от капак и в нея набит плътно какъв да е пластмасов съд, отворен в горния край.
Първо се обезвъздушава радиатора. Когато струята се изчисти от мехурчета затворете пробката (намира се в срещуположния на капачката край на радиатора).
Само регистрираните потребители имат право да разглеждат линкове и снимки.
Може да долеете течност в казанчето/приспособлението на капачката отново до горе.
Следва обезвздушаване на блока на двигателя. Надуваме отново, докато през пробката, докато не тръгне плътна струя течност - пробката се намира на тялото на термостата в лявата част на двигателя, точно до щеката за маслото. Стягаме пробката.
Само регистрираните потребители имат право да разглеждат линкове и снимки.
Само регистрираните потребители имат право да разглеждат линкове и снимки.
Когато приключите с блока, остава да се изкара въздуха и от системата на парното на купето.
Първо долейте отново казанчето. Надувате отново през капачката на радиатора, докато не потече чиста, плътна струя течност от пробката на тръбите на праното. Затваряте пробката.
Само регистрираните потребители имат право да разглеждат линкове и снимки.
Само регистрираните потребители имат право да разглеждат линкове и снимки.
След като направите всички стъпки до тук долейте отново на положение max на казанчето.
За да избегнете операцията с надуването с уста в казанчето си намерете следния прибор. От едната страна изтърбушена капачка за радиатор - по-добре метална с гумен уплътнителен пръстен отдолу. Направете отвор в капачката колкото гърловината на пластмасово шише и набийте шишето. Уплътнете отвора в подходящ материал, за да не тече. Отрежете дъното на шишето, за да може да налеете течност в него. Идеята на приспособлението е флуида в него да остане по-високо от най-високата точка на системата от скачени съдове. Оставете физиката сама да свърши работата, като следите да излиза плътна струя течност от пробките и ги затваряйте една по една.
Запалете двигателя и оставете да поработи няколко минути на празен ход. Когато температурата на двигателя (следете стрелката на таблото) започне да се повишава, пуснете вентилатора за парното и клапата на горещ въздух. Без да повишавате оборотите на двигателя сложете на ръка на някоя духалка на парното - трябва да се усеща топъл до горещ въздух в зависимост от работната температура на двигателя. Ако продължава да духа студено, значи все още има въздух в системата


Загасете двигателя, поставете капачката на радиатор. Готови сте.