kiko 2008 написа:Грешката за турбото е предизвикана от клапана който го управлява над дясната полуос най често подава повече вакуум отколкото трябва ,трябва да се провери и за работата и състоянието на самото турбо дали не му задържа управлението.
За свещите има поне две свещи за смяна.
За фапа тази грешка е че е фап е за смяна ти казваш че го няма но компа си го търси трябва да се занули с диагнозата.
So написа:Смяна на турбината в комплект с датчика, а така също и вакуумклапана, за да е сигурно, че няма да вкара влага в новия датчик. 900 лева за фабрично рециклирана турбина с датчик, 90 лева за клапан, 250 лева за труд.
Говоря за 2.0 136, тъй като проблема е често срещан при този мотор при пробег над 200к. При 1,6 110 е изключение.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта