Смяна на средна част на турбо (CHRA)

Назад към Технически въпроси



Смяна на средна част на турбо (CHRA)

Мнениеот MitkoVn » Сря Май 31, 2017 12:39 pm

Колеги на 207 1.4хди 68к.с. 2008г. се появи малко радиален луфт в турбото и ми се ще да го оправя преди да се е счупило (иначе все още не стърже и не гори масло).Гледам, че в интернет магазините се продават средни части за по 130 долара (китайски). Има ли някой впечатления от тези средни части? Казват че идват балансирани и готови за смяна.Бихте ли препоръчали марка?

MitkoVn
 
Мнения: 43
Регистриран на: Сря Дек 23, 2015 12:28 pm
Град: Varna
Кара: В момента 607 2.7хди, 207 1.4хди; Притежавал:Пежо 607 2,2хди,206 1.9д,406 1,9тд, 405 1.9д
Пол: мъж


Re: Смяна на средна част на турбо (CHRA)

Мнениеот MitkoVn » Чет Юни 01, 2017 12:36 am

Не те разбирам...

MitkoVn
 
Мнения: 43
Регистриран на: Сря Дек 23, 2015 12:28 pm
Град: Varna
Кара: В момента 607 2.7хди, 207 1.4хди; Притежавал:Пежо 607 2,2хди,206 1.9д,406 1,9тд, 405 1.9д
Пол: мъж


Re: Смяна на средна част на турбо (CHRA)

Мнениеот MitkoVn » Чет Юни 01, 2017 10:10 am

е, то на 1.4 турбинката е на възможно най-лесното място и се сваля за има-няма 30мин.Не виждам проблем да я разглобя, почистя и сглобя

eto oferta:
Само регистрираните потребители имат право да разглеждат линкове и снимки. ... 0e2ea28e83

MitkoVn
 
Мнения: 43
Регистриран на: Сря Дек 23, 2015 12:28 pm
Град: Varna
Кара: В момента 607 2.7хди, 207 1.4хди; Притежавал:Пежо 607 2,2хди,206 1.9д,406 1,9тд, 405 1.9д
Пол: мъж


Re: Смяна на средна част на турбо (CHRA)

Мнениеот biskolisko » Пет Дек 08, 2017 4:02 am

Преди време не познавах китайците и си купих от ибей, ремонтирано, балансирано - още си бачка.
Щом бачка, не го сменяй. Нека си има луфт, туй му е кефа, а ти искаш да го прецакаш :)
С две думи, пий и пей ;)

biskolisko
 
Мнения: 19
Регистриран на: Сря Окт 01, 2014 2:24 am
Град: София
Кара: 307 hdi 90hp 2.0
Пол: Мъж

Re: Смяна на средна част на турбо (CHRA)

Мнениеот green_energy » Съб Яну 06, 2018 1:34 am

Недей си дава парите за глупости в една турбина винаги има лек луфт, ако е лагерна там е друго нещо.

Щом не гори масло значи нямаш проблем. Тези китайски турбини нямат нищо общо с оригиналната.

Като толкова си мераклия свали я и я изпрати в GR Turbo или в Adler да я видят и проверят,
но и това за мен е безмислено в твоят случай.

green_energy
 
Мнения: 28
Регистриран на: Пет Май 09, 2014 11:38 am
Град: Ловеч
Кара: Peugeot 307
Пол: мъж


Назад към Технически въпроси

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта