Проблем с ESP


Назад към 407



Проблем с ESP

Мнениеот max_points99 » Пон Фев 12, 2018 3:30 pm

Здравейте, колата е 407 1.6ХДИ 109к.с. свети ESP, като проблема е Steering Angle Sensor, който е в лентовия кабел, въпросът ми е дали е възможно с този проблем колата да е в авариен режим, защото няма хубав ряз при ускоряване, просто набира постепенно, а не записва никакви други грешки освен тази. Турбото надува на пикова точка до 2.29 бара при 3000 оборота.

max_points99
 
Мнения: 13
Регистриран на: Пет Сеп 01, 2017 2:15 pm
Град: Враца
Кара: Peugeot 407 1.6HDi
Пол: мъж

Re: Проблем с ESP

Мнениеот So » Пон Фев 12, 2018 8:53 pm

Здрасти. Датчика е в СОМ-а. От него не можеш да влизаш в авариен режим.
Аватар

So

 
Мнения: 23056
Регистриран на: Пет Фев 01, 2013 9:35 pm
Град: Стара Загора / Бургас
Кара: : : : : :
607 restile executive 2.2 Hdi 4HX
406 D8 Estate 2.0i 16V RFV
306 XS N5 1.8i 16v LFY
306SL N3 1.9D D9B
106 S2 1.0 mi CDY
Пол: Мъж
Skype: sosariev
My status

Re: Проблем с ESP

Мнениеот max_points99 » Пон Фев 12, 2018 9:42 pm

Ок. Благодаря за отговора.

max_points99
 
Мнения: 13
Регистриран на: Пет Сеп 01, 2017 2:15 pm
Град: Враца
Кара: Peugeot 407 1.6HDi
Пол: мъж

Re: Проблем с ESP

Мнениеот max_points99 » Пон Фев 12, 2018 9:54 pm

Основния проблем ми е, че колата не върви добре. Даваше ни грешка p0299(ниско налягане на турбото) но след почистване на дебитомера изчезна. Днес я гледах на живи данни и налягането, което прави турбото изостава от това, което иска компютъра. Не влиза в авариен режим, но надува бавно. Дава ми на живи данни също, че едната пеперуда след турбото е inactive, а на дебитомера на обороти при заданена стойност 200, той дава 500. И оттук ми идват много въпросителни?

max_points99
 
Мнения: 13
Регистриран на: Пет Сеп 01, 2017 2:15 pm
Град: Враца
Кара: Peugeot 407 1.6HDi
Пол: мъж

Re: Проблем с ESP

Мнениеот So » Пон Фев 12, 2018 10:14 pm

0299 си е проблем с налягането след турбото. Тя няма да изчезне след почистване на дебитомер, защото няма общо между двата проблема.
Това 200 и 500 не знам какво е. Количеството входящ въздух ли е?
Най-вероятно турбото ти не се развърта като хората. ФАП-а там ли е? Катализатора там ли е? Трябва ти читав диагностик, който знае какво да гледа и кое какво е. Другото си е загуба на време.
Аватар

So

 
Мнения: 23056
Регистриран на: Пет Фев 01, 2013 9:35 pm
Град: Стара Загора / Бургас
Кара: : : : : :
607 restile executive 2.2 Hdi 4HX
406 D8 Estate 2.0i 16V RFV
306 XS N5 1.8i 16v LFY
306SL N3 1.9D D9B
106 S2 1.0 mi CDY
Пол: Мъж
Skype: sosariev
My status

Re: Проблем с ESP

Мнениеот max_points99 » Пон Фев 12, 2018 10:26 pm

Fap и катализатор са махнати софтуерно, също така и egr е затапен и софтуерно изключен. Интересно ми е че отвреме на време записва грешка egr, буксата си му е включена.

max_points99
 
Мнения: 13
Регистриран на: Пет Сеп 01, 2017 2:15 pm
Град: Враца
Кара: Peugeot 407 1.6HDi
Пол: мъж

Re: Проблем с ESP

Мнениеот max_points99 » Пон Фев 12, 2018 10:27 pm

А 200 и 500 е количеството входящ въздух.

max_points99
 
Мнения: 13
Регистриран на: Пет Сеп 01, 2017 2:15 pm
Град: Враца
Кара: Peugeot 407 1.6HDi
Пол: мъж

Re: Проблем с ESP

Мнениеот max_points99 » Пон Фев 12, 2018 10:31 pm

Изоставането на турбото изглежда така: ако компютъра иска 2100mbar, то надува на 1600 приблизително.

max_points99
 
Мнения: 13
Регистриран на: Пет Сеп 01, 2017 2:15 pm
Град: Враца
Кара: Peugeot 407 1.6HDi
Пол: мъж

Re: Проблем с ESP

Мнениеот So » Пон Фев 12, 2018 10:36 pm

Това е голяма разлика. Няма как да са ОК нещата в такъв случай. Въпрос на време е отново да ти запише 0299.
Аватар

So

 
Мнения: 23056
Регистриран на: Пет Фев 01, 2013 9:35 pm
Град: Стара Загора / Бургас
Кара: : : : : :
607 restile executive 2.2 Hdi 4HX
406 D8 Estate 2.0i 16V RFV
306 XS N5 1.8i 16v LFY
306SL N3 1.9D D9B
106 S2 1.0 mi CDY
Пол: Мъж
Skype: sosariev
My status

Re: Проблем с ESP

Мнениеот max_points99 » Пон Фев 12, 2018 11:15 pm

Аз виждам, че нещата не са Ок. Но се чудя турбото ли си замина или нещо друго.

max_points99
 
Мнения: 13
Регистриран на: Пет Сеп 01, 2017 2:15 pm
Град: Враца
Кара: Peugeot 407 1.6HDi
Пол: мъж

Re: Проблем с ESP

Мнениеот So » Вто Фев 13, 2018 9:17 am

С чудене няма да стане. Както казах - трябва ти читав диагностик.
Аватар

So

 
Мнения: 23056
Регистриран на: Пет Фев 01, 2013 9:35 pm
Град: Стара Загора / Бургас
Кара: : : : : :
607 restile executive 2.2 Hdi 4HX
406 D8 Estate 2.0i 16V RFV
306 XS N5 1.8i 16v LFY
306SL N3 1.9D D9B
106 S2 1.0 mi CDY
Пол: Мъж
Skype: sosariev
My status

Re: Проблем с ESP

Мнениеот max_points99 » Вто Фев 13, 2018 2:00 pm

Виждам, че се занимаваш с ремап. Нормално ли е след като егр е изключен софтуерно да го записва като грешка и дали трябва да му е включена буксата или не?

max_points99
 
Мнения: 13
Регистриран на: Пет Сеп 01, 2017 2:15 pm
Град: Враца
Кара: Peugeot 407 1.6HDi
Пол: мъж

Re: Проблем с ESP

Мнениеот So » Вто Фев 13, 2018 8:05 pm

За буксата - зависи от софтуера. За грешките - не, не е нормално.
Аватар

So

 
Мнения: 23056
Регистриран на: Пет Фев 01, 2013 9:35 pm
Град: Стара Загора / Бургас
Кара: : : : : :
607 restile executive 2.2 Hdi 4HX
406 D8 Estate 2.0i 16V RFV
306 XS N5 1.8i 16v LFY
306SL N3 1.9D D9B
106 S2 1.0 mi CDY
Пол: Мъж
Skype: sosariev
My status

Re: Проблем с ESP

Мнениеот max_points99 » Пон Фев 26, 2018 11:16 am

Темата малко излезе от проблем с esp, но на мен проблема си ми остава грешката P0299. Колата е с махнат егр, дпф също няма и компа мрънка, че турбото не прави достатъчно налягане. На живи данни налягането изостава малко с това, което иска компютъра. В сервиз сваняха турбото и е ок, акутатора е добре, има вакуум, сменявах и електрическия клапан който контролира вакуума и все е тая. Маркучите са здрави. На тест на четвърта скорост при подаване на пълна гас от 1200 обороти някъде при 3000 обороти записва грешката и налягането пада, дефакто турбото разтоварва вече, което е рано според мен. Някой ако може да помогне, ще съм благодарен. Ходих в няколко сервиза и само цъкат и гледат умно.

max_points99
 
Мнения: 13
Регистриран на: Пет Сеп 01, 2017 2:15 pm
Град: Враца
Кара: Peugeot 407 1.6HDi
Пол: мъж

Re: Проблем с ESP

Мнениеот Боян » Вто Фев 27, 2018 5:28 pm

Аз губих налягане от сервото,ако има значение с твоя случай,също така спукан маркуч и най-важното,какъв електронен клапан сложи за управление налягането на турбото?
Питам дали е нов или втора употреба?
Аватар

Боян
 
Мнения: 286
Регистриран на: Пон Ное 17, 2014 2:57 pm
Местоположение: Бургас
Град: Бургас
Кара: Peugeot 308SW 1.6HDI-110hp
Пол: МЪЖ
Skype: bobi4a_89
My status
    Гараж

Re: Проблем с ESP

Мнениеот max_points99 » Вто Фев 27, 2018 10:20 pm

Втора употреба клапан.

max_points99
 
Мнения: 13
Регистриран на: Пет Сеп 01, 2017 2:15 pm
Град: Враца
Кара: Peugeot 407 1.6HDi
Пол: мъж

Re: Проблем с ESP

Мнениеот max_points99 » Вто Фев 27, 2018 10:23 pm

Имам някакви съмнения от egr, защото след като е затапен и "изключен" софтуерно пак ми го записва като грешка. Колегата по горе каза, че не е нормално да е така.

max_points99
 
Мнения: 13
Регистриран на: Пет Сеп 01, 2017 2:15 pm
Град: Враца
Кара: Peugeot 407 1.6HDi
Пол: мъж

Re: Проблем с ESP

Мнениеот Боян » Чет Мар 01, 2018 10:19 am

Не е нормално,но Sо може да ти поясни за видовете софт за премахване и така нататък,някой го търсят,други не,излиза грешка и не е проблем и така нататък.
По отношение на тези клапани,аз от опит казвам,че нов си е най-добре,сменил съм няколко коли с такъв мотор и всички са имали този проблем. :beer:
Аватар

Боян
 
Мнения: 286
Регистриран на: Пон Ное 17, 2014 2:57 pm
Местоположение: Бургас
Град: Бургас
Кара: Peugeot 308SW 1.6HDI-110hp
Пол: МЪЖ
Skype: bobi4a_89
My status
    Гараж


Назад към 407

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта