Calendar      Calendar     SFA      SFA     

2.0 HDi пали трудно


Назад към 407



Re: 2.0 HDi пали трудно

Мнениеот Denis1 » Съб Апр 08, 2017 3:30 pm

провери си фап филтъра,и при мен го имаше този надпис.оказа се запушен фап филтър

Denis1
 
Мнения: 4
Регистриран на: Чет Окт 08, 2015 5:38 pm
Град: Hagen
Кара: 406hdi. 307hdi
Пол: Мъж

Re: 2.0 HDi пали трудно

Мнениеот dani79 » Сря Апр 19, 2017 3:05 am

Здравейте,преди два дни намерих отново време да се занимавам със Пежака. Първо му смених корпуса на горивният филтър. Като го покарах нямаше никаква промяна. Пак пушеше и прекъсваше като направи над 1500 оборота. После както колегата So ме посъветва реших да му сложа една пластина на тръбата след ЕГРа. Този път като го запалих ми се стори че,не пуши като преди. Оставих го да работи около 20 минути и го подкарах. Дали е от това че,мотора беше достигнал работна температура незнам но нямаше пушек,не прекъсваше и работеше добре. Карах го около един час и нямаше никакви проблеми. Но вчера сутринта опитах да го запаля и пак същото. Труден старт припалване на няколко цилиндъра и много много бял пушек. Премахнах пластината от ЕГРа и по късно през деня един български майстор му направи диагностика.Записаните грешки бяха.
1- проблем при всичките дюзи,но маистора каза че,може и да се дължи на това че,сам им откачал кабелите и сам въртял на стартер
2-проблем при налягането на турбото
3-проблем при релето за свещите, което по рано бях проверявал със пробна лампа на четирите изхода на буксата преди свещите. След подаване на контакт подава ток около десетина минути и прекъсва еднувременно със цъкането на релето.
Като му обясних какво сам правил дотук,майстора каза че, ще е нужно много време да се намери повредата и няма идея от къде може да е. Утре отивам при друг да видим какво ще стане.
Ще се радвам ако някой сподели мнение. Поздрави на всички.

dani79
 
Мнения: 6
Регистриран на: Сря Мар 15, 2017 3:03 pm
Град: Essen , Deutschland
Кара: Peugeot 307 2.0 hdi 136 hp
2004
Пол: мъж

Re: 2.0 HDi пали трудно

Мнениеот simeca » Сря Апр 19, 2017 9:47 pm

Като не сте сигурни коя грешка от какво ровичкане се е появила, просто ги изтрийте и запалете автомобила отново. Тогава прочетете какво ще запише компа. Най-добре иди при читав майстор, който да погледне живите данни при палене и при проявяването на проблема.

simeca
 
Мнения: 305
Регистриран на: Пон Авг 12, 2013 2:10 am
Град: София
Кара: 607 2.2 HDI
Пол: мъж
Skype: simecat6057
My status

Re: 2.0 HDi пали трудно

Мнениеот makedoneca1968 » Чет Апр 20, 2017 10:36 pm

Колега този филм с трудното палене и белият дим го гледах върху него шефското 407 със същият двигател. Проблема се оказа в дюзите, дадох ги за ремонт. Сега си пали без проблем. С поздрав Македонеца1968.
Човешкия мозък има една хубава функция да мисли и расъждава но не всеки я притежава
Мисленето е сложен процес и не се отдaвa нa всеки.

makedoneca1968
 
Мнения: 204
Регистриран на: Нед Фев 17, 2013 4:14 pm
Местоположение: Ботевград
Град: Ботевград ул.България 10,ап.37,ет.3
Кара: Renault Espas2
Пол: Мъж

Re: 2.0 HDi пали трудно

Мнениеот dani79 » Пет Апр 21, 2017 11:55 pm

Благодаря за отговора. Но не мога да си обясня как дюзи от работещ мотор ги слагам на моя и те не работят. Ако се наложи ще ги пращам за проверка. Днес правих още една диагностика на която ми показа датчика на рейката. Смених го комплект със цялата рейка и резултат нямаше. Вчера мерих пак компресията и предполагам че грешката е записана защото сам въртял без да има закачени дюзи. Компресията е измерена на студен мотор 1-16,5 бара 2-18 3-20 4-19,5. За първи броя цилиндъра откъм ангренажа. Като пръсна малко масло на първи цилиндър и измеря компресията е 20 бара.. Незнам дали е е достатъчна за да работи мотора без проблеми но и на другия мотор преди да го разваля при измерване имаше цилиндър със 16 бара пък си палеше даже и при студеното време. Утре имам уговорка за нова диагностика,предполагам по истинска от предните, на живи данни както колегата So ме посъветва още от самото начало. Поздрави и безавариино на всички.

dani79
 
Мнения: 6
Регистриран на: Сря Мар 15, 2017 3:03 pm
Град: Essen , Deutschland
Кара: Peugeot 307 2.0 hdi 136 hp
2004
Пол: мъж

Re: 2.0 HDi пали трудно

Мнениеот dani79 » Съб Апр 22, 2017 12:04 am

Сещам се още, дали пък е възможно всичко това да се дължи на не добре зацепен ангренаж?
И някой може ли да ми каже утре на диагностиката какво по точно да накарам майстора да гледа?
Благодаря предварително.

dani79
 
Мнения: 6
Регистриран на: Сря Мар 15, 2017 3:03 pm
Град: Essen , Deutschland
Кара: Peugeot 307 2.0 hdi 136 hp
2004
Пол: мъж

Re: 2.0 HDi пали трудно

Мнениеот So » Съб Апр 22, 2017 8:34 am

Причината може и да е в ангренажа, да.
Разликата в компресията между отделните цилиндри е много голяма. При такива измервания всъщност по-важно е стойностите да са еднакви или съвсем близки, отколкото номинала им. Това 16.5 на един, а 20 на друг си е чист проблем.
На живите данни трябва да се гледа с каква скорост се покачва налягането на горивото в рейла и с каква скорост се покачват оборотите на маховика. Но това са неща, които човека, на когото даваш пари за услугата трябва да знае много добре.
Аватар

So

 
Мнения: 21733
Регистриран на: Пет Фев 01, 2013 9:35 pm
Град: Стара Загора / Бургас
Кара: : : : : :
607 restile executive 2.2 Hdi 4HX
406 D8 Estate 2.0i 16V RFV
306 XS N5 1.8i 16v LFY
306SL N3 1.9D D9B
106 S2 1.0 mi CDY
Пол: Мъж
Skype: sosariev
My status

Re: 2.0 HDi пали трудно

Мнениеот nikolay.pr » Пет Май 12, 2017 2:55 pm

Здравейте колеги, имате ли представа от какво можв да е това? Пускам стартера и не давам контакт наново, просто пускам и завъртам пак. Държах я толкова време на стартер да се чуе проблема иначе няма значение от продължителността на първата проба за старт, при мигновено второ завъртане колата пали както се чува и на клипчето. Само регистрираните потребители имат право да разглеждат линкове и снимки.

nikolay.pr
 
Мнения: 28
Регистриран на: Пет Ное 04, 2016 12:07 pm
Град: Доспат
Кара: Peugeot 407 2.0HDI 136к.с. 2005г.
Пол: мъж

Re: 2.0 HDi пали трудно

Мнениеот Svetlio » Пет Май 12, 2017 4:47 pm

Може би имаш предвид, това което се чува като избълбукване, вакум и т.н.?
Секса е като бриджа, ако нямаш добър партньор ти трябва добра ръка...
Бат Светльо кара:
Насъскано Peugeot 407 2.2ST16V Sport
LPG Romano-Antonio

ОРИГИНАЛНИ АВТО ЧАСТИ ЗА ВСИЧКИ АВТОМОБИЛИ НА ПРЕФЕРЕНЦИЯЛНИ ЦЕНИ!!!
ЗА ПОВЕЧЕ ИНФОРМАЦИЯ НА ЛИЧНИ.
Аватар

Svetlio
 
Мнения: 1484
Регистриран на: Пон Дек 09, 2013 3:20 pm
Град: София
Кара: Peugeot 407, 2006г., 2.2ST 16V Sport
Пол: Мъж

Re: 2.0 HDi пали трудно

Мнениеот nikolay.pr » Пет Май 12, 2017 9:16 pm

Няма си идея какво е, Светльо.

nikolay.pr
 
Мнения: 28
Регистриран на: Пет Ное 04, 2016 12:07 pm
Град: Доспат
Кара: Peugeot 407 2.0HDI 136к.с. 2005г.
Пол: мъж

Re: 2.0 HDi пали трудно

Мнениеот So » Пет Май 12, 2017 10:01 pm

Аз не чух нещо специфично, ама това е най-вероятно от годините вече. :D
Звучи ми като да не прави налягане в рейла този мотор в момента на непалене. Добре е да се гледат живи данни и по-точно скоростта на покачването на налягането в рампата.
Аватар

So

 
Мнения: 21733
Регистриран на: Пет Фев 01, 2013 9:35 pm
Град: Стара Загора / Бургас
Кара: : : : : :
607 restile executive 2.2 Hdi 4HX
406 D8 Estate 2.0i 16V RFV
306 XS N5 1.8i 16v LFY
306SL N3 1.9D D9B
106 S2 1.0 mi CDY
Пол: Мъж
Skype: sosariev
My status

Re: 2.0 HDi пали трудно

Мнениеот Svetlio » Съб Май 13, 2017 8:16 am

Понякога си твърде откровен. :P
Секса е като бриджа, ако нямаш добър партньор ти трябва добра ръка...
Бат Светльо кара:
Насъскано Peugeot 407 2.2ST16V Sport
LPG Romano-Antonio

ОРИГИНАЛНИ АВТО ЧАСТИ ЗА ВСИЧКИ АВТОМОБИЛИ НА ПРЕФЕРЕНЦИЯЛНИ ЦЕНИ!!!
ЗА ПОВЕЧЕ ИНФОРМАЦИЯ НА ЛИЧНИ.
Аватар

Svetlio
 
Мнения: 1484
Регистриран на: Пон Дек 09, 2013 3:20 pm
Град: София
Кара: Peugeot 407, 2006г., 2.2ST 16V Sport
Пол: Мъж


Re: 2.0 HDi пали трудно

Мнениеот nikolay.pr » Нед Май 14, 2017 8:27 am

So написа:Аз не чух нещо специфично, ама това е най-вероятно от годините вече. :D
Звучи ми като да не прави налягане в рейла този мотор в момента на непалене. Добре е да се гледат живи данни и по-точно скоростта на покачването на налягането в рампата.

Колега, странното и много трудното за хващане на проблема е, че не го прави всеки път. Случва се веднъж на 10-15 старта на студен мотор, при топъл няма ядове! Съвет?
Благодаря!

nikolay.pr
 
Мнения: 28
Регистриран на: Пет Ное 04, 2016 12:07 pm
Град: Доспат
Кара: Peugeot 407 2.0HDI 136к.с. 2005г.
Пол: мъж

Re: 2.0 HDi пали трудно

Мнениеот So » Нед Май 14, 2017 8:50 am

Еми първо е добре да се прочете за евентуални грешки, както и да се погледнат корекциите на инжекторите. Иначе съвета какво трябва да се гледа като параметри съм го написал в по-горното мнение.
Аватар

So

 
Мнения: 21733
Регистриран на: Пет Фев 01, 2013 9:35 pm
Град: Стара Загора / Бургас
Кара: : : : : :
607 restile executive 2.2 Hdi 4HX
406 D8 Estate 2.0i 16V RFV
306 XS N5 1.8i 16v LFY
306SL N3 1.9D D9B
106 S2 1.0 mi CDY
Пол: Мъж
Skype: sosariev
My status

Re: 2.0 HDi пали трудно

Мнениеот nikolay.pr » Нед Май 14, 2017 8:50 am

Колега, ако проблема е такъв, както казваш с налягането в рейла, означава че е заминала помпата или не се знае и можеш ли да го хванеш на диагностика?

nikolay.pr
 
Мнения: 28
Регистриран на: Пет Ное 04, 2016 12:07 pm
Град: Доспат
Кара: Peugeot 407 2.0HDI 136к.с. 2005г.
Пол: мъж

Re: 2.0 HDi пали трудно

Мнениеот So » Нед Май 14, 2017 8:54 am

Помпата е последния заподозрян. Преди това са инжектори, горивен филтър, тръбопроводи, регулатор на налягане, датчик за налягане, охладител на обратното гориво, смукател и т.н-т.
Аватар

So

 
Мнения: 21733
Регистриран на: Пет Фев 01, 2013 9:35 pm
Град: Стара Загора / Бургас
Кара: : : : : :
607 restile executive 2.2 Hdi 4HX
406 D8 Estate 2.0i 16V RFV
306 XS N5 1.8i 16v LFY
306SL N3 1.9D D9B
106 S2 1.0 mi CDY
Пол: Мъж
Skype: sosariev
My status

Предишна

Назад към 407

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron