Благодарение на колегите NAVIGATOR_ и PIT успях да реализирам тази екстра в моето 406 2.2 HDi.
Ето как се получиха нещата при мен:
1. Закупуване на лостчето за темпомата (oт 407 в автоморга край Варна).
Само регистрираните потребители имат право да разглеждат линкове и снимки.2. Софтуерно активиране и монтиране лоста на темпомата от колегата NAVIGATOR_. Оказа се, че при мен липсва една стоп машинка, която изключва темпомата при натискане на спирачния педал. Десният на снимката.
Само регистрираните потребители имат право да разглеждат линкове и снимки.3. Не можах да намеря такава стоп машинка бързо (а имах голям мерак да подкарам темпомата) и започнах да търся алтернативи, като попаднах на интересна информация в Ситорен форума, а именно
Само регистрираните потребители имат право да разглеждат линкове и снимки.. Най-същественото за мен бе
Само регистрираните потребители имат право да разглеждат линкове и снимки. схема.
4. След като вече имах схема намерих и подходящото реле (с нормално затворен контакт), като горната схема на свързване на релето придобива следния вид:
Само регистрираните потребители имат право да разглеждат линкове и снимки.При свързването на схемата 85 и 86 могат да си разменят местата (важното е единият извод от релето да е към +12 волта след натиснат педал на спирачка, а другият на маса), както и 30 с 87а.
Самото реленце.
Само регистрираните потребители имат право да разглеждат линкове и снимки.5. Вече ми остана само да навържа нещата.
5.1. Кабели с обувки, които ще се свържат към релето и свободната букса при педалите (червено-кафява на цвят, показана по-долу).
Само регистрираните потребители имат право да разглеждат линкове и снимки. Само регистрираните потребители имат право да разглеждат линкове и снимки. Само регистрираните потребители имат право да разглеждат линкове и снимки. 5.2. С готовите проводници и релето отивам при буксите (на спирачния педал) под волана. Едната - бялата (с кафяв и лилав кабел) е закачена на стоп машинката на спирачния педал, а другата - червено-кафявата (с червено-кафяв и жълт кабел) я търсим по снопа с кабели отиващ към първата букса.
Търси се къде има +12 волта, след натиснат педал на спирачката. При мен се оказа, че е кафявия кабел, откъдето взех сигнал за релето, като отворих самата букса и свързах едното кабелче, което отива към релето.
Само регистрираните потребители имат право да разглеждат линкове и снимки. Само регистрираните потребители имат право да разглеждат линкове и снимки. Само регистрираните потребители имат право да разглеждат линкове и снимки. Само регистрираните потребители имат право да разглеждат линкове и снимки. Само регистрираните потребители имат право да разглеждат линкове и снимки. Само регистрираните потребители имат право да разглеждат линкове и снимки. 5.3. Навързаната схема.
Само регистрираните потребители имат право да разглеждат линкове и снимки. Само регистрираните потребители имат право да разглеждат линкове и снимки. 5.4. Остана само да намеря място на релето. Монтирах го за празна букса закачена на кутията на BSI.
Само регистрираните потребители имат право да разглеждат линкове и снимки.Това е от мен. Успех на всички в начинанието при монтиране и активация на темпомат/круиз контрол.