Calendar      Calendar     SFA      SFA     

Проблем при първо палене за деня


Назад към 308



Проблем при първо палене за деня

Мнениеот garfilt » Вто Мар 01, 2016 11:28 pm

Здравей те колеги. От скоро имам пежо 308 1,4 VTI и при по първо палене за деня - запалва, държи нормални обороти, но ако подам газ угасва. След като поработи 2-3 мин. всичко е нормал. Каква би могла да е причината?
Аватар

garfilt
 
Мнения: 3
Регистриран на: Вто Мар 01, 2016 11:11 pm
Град: Варна
Кара: Peugeot 308 1,4 VTI 2008г.
Пол: мъж


Re: Проблем при първо палене за деня

Мнениеот garfilt » Сря Мар 02, 2016 10:00 pm

номера на рамата е: VF34C8FSC55071733
Ако е температурен датчик не трябва ли да има грешка в компютъра, а такива няма.
Аватар

garfilt
 
Мнения: 3
Регистриран на: Вто Мар 01, 2016 11:11 pm
Град: Варна
Кара: Peugeot 308 1,4 VTI 2008г.
Пол: мъж

Re: Проблем при първо палене за деня

Мнениеот So » Чет Мар 03, 2016 11:54 am

Ако датчика няма никакви показания ще има грешка, да, но ако има некоректни показания в някакъв температурен интервал, това няма да се хване от ЕКУ-то.
Аватар

So

 
Мнения: 21886
Регистриран на: Пет Фев 01, 2013 9:35 pm
Град: Стара Загора / Бургас
Кара: : : : : :
607 restile executive 2.2 Hdi 4HX
406 D8 Estate 2.0i 16V RFV
306 XS N5 1.8i 16v LFY
306SL N3 1.9D D9B
106 S2 1.0 mi CDY
Пол: Мъж
Skype: sosariev
My status

Re: Проблем при първо палене за деня

Мнениеот garfilt » Сря Мар 23, 2016 7:27 pm

Нормални стойности на температурата на водата и входящия въздух.
Аватар

garfilt
 
Мнения: 3
Регистриран на: Вто Мар 01, 2016 11:11 pm
Град: Варна
Кара: Peugeot 308 1,4 VTI 2008г.
Пол: мъж

Re: Проблем при първо палене за деня

Мнениеот meri73meri » Чет Май 05, 2016 11:30 pm

Здравей колега,
аз съм със същия проблем само че съм с 1,6/120/2008.
Успя ли да се справиш ?
И ако е така помагай.

meri73meri
 
Мнения: 2
Регистриран на: Вто Май 20, 2014 8:53 pm
Град: Габрово
Кара: 306
1,6
1998
Пол: жена
Skype: meri_mweri73
My status

Re: Проблем при първо палене за деня

Мнениеот smail » Пет Ное 25, 2016 12:30 pm

Здр. И аз да дам малко дано полезна информация по принцип ако имате газов уредва има много голяма вероятност да е от това .

smail
 
Мнения: 19
Регистриран на: Пет Ное 18, 2016 5:53 pm
Град: Асеновград
Кара: Пежо 308.2010година 1,6-120конски сили
Пол: Мъж

Re: Проблем при първо палене за деня

Мнениеот teko » Пон Юни 05, 2017 10:59 pm

Може ли някой да каже какво се включва/изключва,когато дигатела не е пален повече от осем часа.
Симптомите са дранчене на ламарина около 30-40 секунди около 1200 оборота,след това двигатела си работи нормално с леки притрисания.
Става въпрос за 1.6 THP 125
Аватар

teko
 
Мнения: 112
Регистриран на: Нед Фев 03, 2013 5:52 pm
Град: Ямбол
Кара: Донор 307 SW
Пол: Мъж


Re: Проблем при първо палене за деня

Мнениеот Jokospoko » Чет Юли 06, 2017 6:48 pm

Ако чувате леко свистене при работещ двигател е заминала мембраната на клапана за картерните газове:

Според братушките, този клапан трябва сравнително често да се сменя, тъй като се е гумен и с времето се удървя и се цепи.
Ако чувате леко свистене при работещ мотор със сигурност е заминала мембраната.
Симптомите при скъсана мембрана са ясни:
1. Нестабилна работа на ниски обороти(особено при студен двигател),
2. Леко припушване отдзад при подаване на газ особено ако колата е стояла 2-3 минути на място,
3. Завишен разход на масло, особено при високи обороти на двигателя над 3000, тогава заради повишеното налягане освен картерни газове през процепа излита и масълцето...
Друго важно нещо
в СФА предлагата само целия капак заедно с клапана на безумна цена около 300 лв...., може да се купи само клапанчето от ebay или от братушките за около 80 лв с доставката.
ето къде се намира, вместо клапан може да го наричаме маслояд, защото е пряко отговорен за разхода на много масло...!
Само регистрираните потребители имат право да разглеждат линкове и снимки.
Само регистрираните потребители имат право да разглеждат линкове и снимки.
При смяната оригиналния почти правоъгълен капак отгоре задължително ще се счупи, неизбежно е но не е страшно. след смяната ще изглежда като на снимката от горе. И да не збравите да сложите и пружината от старата мембрана.
След смяната първоначално мотора ще работи малко нестабилно, заради промяна в настройките на горивната карта, това е нормално, компютъра се нуждае от известно време да преконфигурира настройките.
И така поръчал съм клапан, ще пиша за резултатът след смяната, ако имам възможност ще снимам и процеса по смяната въпреки че е обяснен подробно тук.
Само регистрираните потребители имат право да разглеждат линкове и снимки.
изКустВеният инТЕЛЕкт е нищо на фона на естесТВената глупоСТ
Аватар

Jokospoko
 
Мнения: 10
Регистриран на: Съб Апр 22, 2017 5:05 pm
Град: Sofia
Кара: Peugeot 106 XN, Peugeot 308 SW 1.6 VTI
Пол: мъж

Re: Проблем при първо палене за деня

Мнениеот leverkuzen » Пон Юли 10, 2017 10:54 am

Копираш от другия форум или си същия човек с два различни ника ? Изглежда ми като да е първото ...

leverkuzen
 
Мнения: 7
Регистриран на: Сря Мар 02, 2016 4:36 pm
Град: София
Кара: 308, 1.6 VTi
Пол: Мъж

Re: Проблем при първо палене за деня

Мнениеот Jokospoko » Пон Юли 10, 2017 1:02 pm

Същия човек съм, какво значи с два различни ника??? Нали са различни форуми.... :)
изКустВеният инТЕЛЕкт е нищо на фона на естесТВената глупоСТ
Аватар

Jokospoko
 
Мнения: 10
Регистриран на: Съб Апр 22, 2017 5:05 pm
Град: Sofia
Кара: Peugeot 106 XN, Peugeot 308 SW 1.6 VTI
Пол: мъж


Назад към 308

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта