Peugeot Fans Bulgaria • Виж темата - Peugeot 307 - запознаване с модела

Peugeot 307 - запознаване с модела


Назад към 307



Peugeot 307 - запознаване с модела

Мнениеот Мартин_Върбанов » Съб Фев 02, 2013 8:32 pm

История на модела 4/01 Представяне на хечбек лимузината с три или с пет врати. Мотори: 1.6 литров с 109 к.с., 2.0 литров с 136 к.с., 2.0 литров дизел с 90 или 107 к.с. ESP и шест еърбега серия. 2/02 Допълнителни мотори: 1.4 литров с 75 к.с., 1.4 дизел с 68 к.с., ESP в тези модели опция. 4/02 Представяне на комби версията Break или SW, 2.0 литровия дизел с 107 к.с. вече и с филтър за твърдите частици 3/03 Представяне на 307 СС, кабриолет с електрически сгъваем твърд покрив.

С представянето на компатния 307 французите най-после детронираха Голфа. За 307 най-характерна е линията а-ла Ван. Капакът на мотора и предното стъкло се сливат почти без ъгъл. Това не подобрява особено много видимостта, но усещането за пространство...В това отношение французинът е непобедим. С 350-те литра обем багажникът е в горната част на средната за класа статистика. Особено атрактивен автомобилът става с екстрата "панорамен покрив". Много чисти са настройките на шасито. Както празен така и натоварен 307 ляга отлично на шосето, окачването е много комфортно, а ESP държи задницата по всяко време в правилната траектория. Стабилизационната програма е срещу доплащане в комбинация с по-слабите мотори. Кандидатите за този модел трябва да се спрат на по-голям двигател не само заради ESP, 307 е не само голям, но и доста тежък. Освен с повече пространство от Голфа, Пежо 307 изпревари конкуренцията от Волфсбург и с филтъра за твърдите частици при дизела, което осигурява и добра сделка при следваща препродажба в границите на Европейския Съюз.

Най-често срещани повреди: Мотор: някои дефектни турбокомпресори при дизела, единични случаи на течове в охлаждането Мениджмънт на мотора: чести смущения, също и при имобилайзера Електрика: много рядко празни акумулатори, много дефектни стартери от 2001 година Обратно повикване в сервизите на компанията - 2003 година, поради дефекти в ключа за запалване .

За подробна информация относно тенихческите данни на сътоветните мотори >>> Само регистрираните потребители имат право да разглеждат линкове и снимки.
Аватар

Мартин_Върбанов
 
Мнения: 16
Регистриран на: Съб Фев 02, 2013 7:15 pm
Местоположение: Батак
Град: Батак
Кара: Peugeot 307 1.6 HDi 110hp
Пол: Мъж

Re: PEUGEOT 307 - История на модела и технически данни

Мнениеот kiko 2008 » Пон Фев 04, 2013 7:42 pm

Здравейте и от мен.
В снимката по-долу е описано как да се разчете номер на шаси на 307 и по точно какво носи всяка цифра и буква от него.
vin-decode.JPG

А за всички които нямат книжка за експлоатация е следният линк Само регистрираните потребители имат право да разглеждат линкове и снимки. във горният десен ъгъл се избира език в падащо меню и след това модел и отново с падащо меню модификация и ново падащо меню годината която ви интересува.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Ако не можете да обясните нещо на едно дете на 6 години, то това значи, че вие въобще нямате понятие какво означава това нещо
- Опит е името, с което много хора наричат грешките си - Оскар Уайлд (1854 - 1900 г.)
Аватар

kiko 2008
 
Мнения: 40
Регистриран на: Нед Фев 03, 2013 3:49 pm
Местоположение: Пловдив
Град: Пловдив
Кара: Пежо 307 2.0HDI 110ps. 2003.
Пол: мъж

Re: Peugeot 307 - запознаване с модела

Мнениеот So » Съб Фев 16, 2013 7:50 pm

Peugeot 307 е автомобил от сегмент С / компактен или т.нар. „Голф” клас /, произвеждан от PSA Peugeot Citroën в периода 2001 - 2008 година. Моделът е представен пред публика като прототип Prométhée / фр. Прометей / през Октомври 2000г. на престижното изложение Paris Motor Show. Продажбите на европейския пазар стартират през лятото на 2001, като още на следващата година моделът е удостоен с титлата „Европейски автомобил на годината”.
307 е изградено върху преработената платформа на предшественика му 306, ползвана също и от събрата Citroën Xsara. Въпреки този факт 307 е по-голям от 306 във всички размери. Колата изглежда добре, притежава висока сигурност, но е малко по-тежка от необходимото, което оказва влияние върху динамиката ѝ. 307 продължава новата визия, наложена първо с 206, а по-късно и с 607. С повдигнати нагоре фарове и скосен капак на двигателя, преливащ в широко стъкло отпред и почти вертикална врата отзад 307 се рязко се отклонява от Пининфарина дизайна на предходните две поколения, чиито старт дава 205, а края настъпва при 406. Височината от 1510 милиметра и профила на 307 дават повод на някои критици с право да характеризират модела по-скоро като компактен MPV отколкото като малък семеен автомобил.

Първоначално 307 излиза във вариант хечбек с 3 и 5 врати, а през 2002 година изборът е разширен с 2 нови комби силуета – Break и SW. На външен вид те са еднакви, с изключение на това, че SW версията има хромирани греди на покрива и панорамен покрив като стандартно оборудване. В интериорно отношение 307 Break е обикновено комби, докато SW включва възможност за трети ред седалки, за да е по - гъвкаво в отношение на конфигурацията му като MPV. През 2003 е лансиран купе-кабриолетът с твърд покрив 307СС. През 2004 китайската дъщерна фирма на PSA Group - Dongfeng Peugeot-Citroën Automobile пуска за местния пазар четириврат седан. Този модел е сглобяван и в завода на PSA във Villa Bosch, Аржентина между Май 2006 и Ноември 2010 година.

Двигателите на 307 първа фаза са отлично познати и доказали се при 206, 306 и 406. Първоначално влаганите бензинови агрегати са два от TU серията - 1.4 и 1.6, както и 2.0 от новоразработената EW серия. Дизеловата гама съдържа единственно комън рейл агрегати, като първоначално предлаганите са 1.4 и 2.0 / във вариант с и без кулер /. От 2003г. започва вграждането и на вентилираният битурбо 2.0HDI, който с неговите 136 к.с. и 330 Nm превръща шофирането на 307 в чисто удоволствие.

През Септември 2005 година 307 претърпява фейслифт. Основните промени са поставянето на фарове за мъгла с хромирани рингове, нов капак на двигателя, нова предна броня и премахване на решетката между фаровете, която доскоро е била „запазена марка” на Peugeot. С последната промяна, в предницата на 307 вече господства големият въздухозаборник - елемент, първо въведен при 407 и сега наложен като новата визия на моделите от марката.
Изчистен стил, ревизирано купе, по-високо стандартно оборудване, повишаване на пасивната и активната безопасност на водача и пасажерите и изчистване на голяма част от „детските болести” на автомобилите от първата фаза са оръжията на рестила на 307.

От гамата на бензиновите мотори при фейслифта отпада осемклапановия TU1.4, заменен с вентилиран ET1.4, а шестнадесетклапановия EW2.0 получава модернизиран заместник от същата серия. Доказалият се вентилиран TU1.6 продължава своя живот и при рестила. Нов за модела е 130 киловатовия спортист EW10J4S. Този двигател е наличен само в 5-степенна ръчна скоростна кутия за разлика от другите, които се предлагат с AL 4-степенни секвенционални автоматици.
При дизеловите агрегати освен поставяния от 2004 110 коньов 1.6HDI рестила идва и с разтоварена версия на същия мотор с мощност 90 к.с. Година по-късно идентичните по мощност двулитрови двигатели, както и твърде слабия за това купе 1.4 отпадат от ценовата листа на модела.

307 слиза от производствените линии в Европа през Февруари 2008 година. В Аржентина производството на модела за южноамериканския пазар продължава до края на 2010 година.


Бензинови двигатели

Двигател Тип
двигател
Код
двигател
Цилиндри
клапани
Мощност
kW
Мощност
к.с.
При
обороти
Години на
влагане
1,4 TU3JP KFW 4/8 55 75 5500 2001 - 2005
1.4 ET3JP4 KFU 4/16 65 89 5250 2004 - 2007
1.6 TU5JP4 NFU 4/16 80 109 5800 2001 - 2007
2.0 EW10J4 RFN 4/16 99 135 6000 2001 - 2005
2.0 EW10J4S RFK 4/16 130 177 7000 2004 - 2007
2.0 EW10A RFJ 4/16 103 140 6000 2005 - 2007


Дизелови двигатели

[tr]
Двигател Тип
двигател
Код
двигател
Цилиндри
клапани
Мощност
kW
Мощност
к.с.
При
обороти
Години на
влагане
1.4HDi DV4TD 8HZ 4/8 50 68 4000 2001 - 2006
1.6HDi DV6TED4 9HY 4/16 81 110 4000 2004 - 2007
1.6HDi DV6TED4 9HZ 4/16 81 110 4000 2004 - 2007
1.6HDi DV6ATED4 9HX 4/16 66 90 4000 2005 - 2007
2.0HDi DW10TD RHY 4/8 66 90 4000 2001 - 2006
2.0HDi DW10ATED RHZ 4/8 80 110 4000 2001 - 2006 2.0HDi DW10BTED4 RHR 4/16 100 136 4000 2003 - 2007




Ревю от Март 2006

Създаването на наследник на сполучлив модел винаги е тежка задача. Когато пък става дума за Голфовия клас, където купувачите са засипани с предложения и съответно крайно придирчиви, проблемът става още по-сложен. Макар да не достигна продажбите на германската конкуренция, 306 записа златна страница в историята на Peugeot като един от най-сполучливите є автомобили. През 2001-ва обаче дойде време да бъде пенсиониран и верни на стила си, французите подходиха крайно оригинално към създаването на наследника. С късата си муцуна и огромното ветроупорно стъкло 307 прилича по-скоро на ван, а външността, изваяна под ръководството на британския дизайнер Кийт Райдър, създава впечатление за солидност, каквото предизвикват малко модели в този клас. При дебюта си обаче компактният хечбек привлече вниманието на публиката не само с привлекателни форми, а и с върхови технологии - прекрасни дизелови двигатели, филтри за твърди частици, панорамни покриви и какво ли още не. Пет години по-късно тези му качества все така съблазняват купувачите, но вече по автоборсите. Добрата новина е, че достойнствата на 307 са си актуални и досега. Лошата - франсето има неприятния навик да сюрпризира с доста неизправности, които никак не подсилват имиджа му.

С триста и седмицата Peugeot направи поредния опит да съчетае в едно непостижимите за производители от други страни комфорт, функционалност и удоволствие от шофирането с качеството на германските представители на класа. За жалост, именно втората част на сбора се е изплъзнала по време на смятането. Дребни и не чак толкова незначителни проблеми развалят общото впечатление и след време карат мнозина собственици да се замислят дали биха направили същия избор.

Звучи парадоксално предвид визуалната масивност на

каросерията

но купето на 307 всъщност не е толкова просторно, колкото би могло да се предположи. За сметка на това интериорът е организиран почти съвършено и от гледна точка на ергономията практически няма забележки. Повечето оплаквания от него са свързани най-вече с пропуски в качеството на сглобката, което понякога куца. Бравата на багажника, например, често прави магарии, а някои декоративни панели в салона се откачат.

Типично по френски, за удобството на пътниците е мислено дълго и задълбочено. Интериорът изобилства с различни ниши и контейнери за всевъзможни вещи, а мястото на водача осигурява превъзходна видимост при всякакви настройки на седалката. Остава неясно обаче какво трябва да се случи, та галите най-сетне да проумеят, че разположението на резервната гума под багажника е възможно най-калпавото решение на проблема с мръсотията. Смяната є представлява истинско приключение, в което малцина биха се впуснали с удоволствие.

Peugeot 307 се екипира с едва три различни по кубатура

двигатели

но броят на модификациите им може да задоволи и най-претенциозните клиенти. Единственото, което липсва в гамата, е истински "наточен" спортист от породата GTi. Като се изключи този пропуск, палитрата покрива практически всички вкусове. От списъка с възможните избори както обикновено отпада базовият 1.4-литров бензинов мотор с твърде ленивите му 75 к.с. Не особено пъргав е и двигателят с обем 1 600 кубика и 109 коня, но пък по отношение на икономичността той се справя доста по-удачно от двулитровата модификация със 136 к.с. Peugeot 307 неслучайно се асоциира почти на прима виста с дизел. По този параграф франсето определено има какво да предложи - като се започне с 1 600-кубиковия HDi и се стигне до могъщия му двулитров събрат със 136 к.с. Нафтовата алтернатива действително подхожда най-много на триста и седмицата, което се потвърждава и от съотношението на дяловете между бензинови и дизелови модификации в продажбите.
В механичен план всички двигатели са здрави и безпроблемни. Не така обаче стои въпросът с обслужващите ги възли и агрегати. Дизеловите мотори, например, сигурно щяха да бъдат шампиони по качество, стига да не бяха капризните турбокомпресори, от които има множество оплаквания. Често главоболия създава и командващата електроника, заради която 307 често може да се види в аварийната лента или сервизите.
Двигателите HDi се славят като изключително икономични и също толкова тяговити. Наличието на 250 нютонметра на разположение в практически всеки работен режим на мотора създава приятно усещане за сигурност и прави от скоростния лост едва ли не ненужен атрибут. С такова изобилие от мощност обаче,

скоростните кутии

виждат доста зор. Според статистиките трансмисията е един от най-силно амортизиращите се и съотвено сервизирани възли в конструкцията на 307. Логично, най-често страдат дизеловите модификации, чиито собственици обичат да се наслаждават на въртящия момент.Пак той се отразява и на състоянието на

ходовата част

Типичен проблем при коли, експлоатирани главно в града, са износените лагери на главините отпред и накрайниците на кормилните щанги. Ситуацията се влошава допълнително от факта, че фина кола като Peugeot 307 няма особени шансове в борбата с българските пътни реалности.Ако триста и седмицата обаче има несъмнено слабо звено, това определено е

електрическата система

Отказващите електрически стъкла са най-дребният повод за раздразнение. Попадането на влага при бушоните може да създаде маса главоболия, а и самата инсталация е изключително податлива на външни влияния заради изработката си. Бордовият компютър пък често засипва с грешни съобщения.

Със симпатичната си и интересна външност, високи технологии и комфорт Peugeot 307 можеше да бъде изключително елегантен избор в морето от употребявани компактни хечбекове. За жалост, по отношение на качеството моделът бележи спад в сравнение с предшественика си, който сам по себе си също не беше еталон за безпроблемност. Това съвсем не значи, че трябва да го отпишете като вариант за избор. Просто на пазара има алтернативи, които определено са по-скучни, но няма да бъркат толкова в джоба.

www.fakti.bg
Аватар

So

 
Мнения: 23039
Регистриран на: Пет Фев 01, 2013 9:35 pm
Град: Стара Загора / Бургас
Кара: : : : : :
607 restile executive 2.2 Hdi 4HX
406 D8 Estate 2.0i 16V RFV
306 XS N5 1.8i 16v LFY
306SL N3 1.9D D9B
106 S2 1.0 mi CDY
Пол: Мъж
Skype: sosariev
My status


Re: Peugeot 307 - запознаване с модела

Мнениеот Sander_HS » Нед Авг 28, 2016 5:47 pm

Колеги здравейте! Имам един въпрос за някой ако знае - има ли разлика във фаровете на Peugeot 307 и 307 фейслифта от 2006г. Имам впредвид като размер, монтажни планки и отвори и т.н.т. Има едни тунинг фарове за 307-ца та се чудя дали няма да станат и на моята фейслифт-ка. Благодаря предварително!

Sander_HS
 
Мнения: 3
Регистриран на: Сря Сеп 09, 2015 7:25 pm
Град: Хасково
Кара: Peugeot 307 break
Пол: мъж

Re: Peugeot 307 - запознаване с модела

Мнениеот So » Нед Авг 28, 2016 9:01 pm

Здравей. Като размери и захващане фаровете са еднакви. Търговеца не е ли обявил за кои модели на 307 стават фаровете?
Аватар

So

 
Мнения: 23039
Регистриран на: Пет Фев 01, 2013 9:35 pm
Град: Стара Загора / Бургас
Кара: : : : : :
607 restile executive 2.2 Hdi 4HX
406 D8 Estate 2.0i 16V RFV
306 XS N5 1.8i 16v LFY
306SL N3 1.9D D9B
106 S2 1.0 mi CDY
Пол: Мъж
Skype: sosariev
My status

Re: Peugeot 307 - запознаване с модела

Мнениеот Sander_HS » Пон Авг 29, 2016 6:57 pm

Не, не е обявил. На въпроса ми дали ще станат на фейс лифта - отговора беше: До момента са ставали на всякакви Пежа 307,но нямам идея за фейслифт. Ако има разлика в размера и захващането от тези на обикновеното 307 няма да станат.
Дали не е изчерпателен ;). Тези неща и аз си ги знам, че АКО имат разлика - няма да станат. :)

Sander_HS
 
Мнения: 3
Регистриран на: Сря Сеп 09, 2015 7:25 pm
Град: Хасково
Кара: Peugeot 307 break
Пол: мъж

Re: Peugeot 307 - запознаване с модела

Мнениеот Любомир Ангелов » Вто Авг 30, 2016 4:16 pm

Здравейте интересува ме Пежо 307 бензин 1.6 16 V 109 коня 2001 година модел регистриран януари 2002 има ли ESP ?

Любомир Ангелов
 
Мнения: 3
Регистриран на: Вто Авг 30, 2016 3:46 pm
Град: Пловдив
Кара: Пежо 1600 кубика,16 винтила,2002 година регистрация,2001 създадено,Бензин,хечбек
Пол: мъж
Телефон/и: 0876 747 340

Re: Peugeot 307 - запознаване с модела

Мнениеот So » Вто Авг 30, 2016 8:59 pm

Това е като да питаш жена, родена на 17 Август 1988г. синеока ли е. Дай номер на рама, както казахме и в друга тема.
Аватар

So

 
Мнения: 23039
Регистриран на: Пет Фев 01, 2013 9:35 pm
Град: Стара Загора / Бургас
Кара: : : : : :
607 restile executive 2.2 Hdi 4HX
406 D8 Estate 2.0i 16V RFV
306 XS N5 1.8i 16v LFY
306SL N3 1.9D D9B
106 S2 1.0 mi CDY
Пол: Мъж
Skype: sosariev
My status


Назад към 307

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Themaninblack и 5 госта